Doorgaan naar artikel

Gratis verzending bij bestellingen vanaf €50

Verzending en retourneren

Verzending naar België:

Verzending met post: € 3
Verzending met tracking: € 7
Gratis verzending voor bestellingen boven de €50

Verzending naar Nederland:

Verzending met post: € 3
Verzending met tracking: € 9
Gratis verzending voor bestellingen boven de €50

Verzending naar Duitsland:

Verzending met post: € 3
Verzending met tracking: € 9
Gratis verzending voor bestellingen boven de €50

Verzending naar Frankrijk:

Verzending met post: € 3
Verzending met tracking: € 12
Gratis verzending voor bestellingen boven de €50

Verzenden

  1. Alle goederen en diensten worden geleverd op het adres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven.

  2. Indien de artikelen op voorraad zijn bedraagt ​​de levertijd in principe 1-2 werkdagen.

  3. Kostprijzen zijn afhankelijk van het gewicht van het pakket, deze prijs wordt altijd berekend bij het afrekenen. U kunt er ook voor kiezen om uw pakket wel of niet te volgen, dit met extra kosten.

  4. Indien wij niet op tijd kunnen leveren, informeren wij u altijd vóór het verstrijken van de levertermijn. Wij spreken dan met u een nieuwe leverdatum af. Mochten wij ook deze tweede termijn niet halen, dan heeft u als consument het recht om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. Wij betalen u dan binnen 30 dagen na de ontbinding terug.

  5. Als wij u niet vóór het verstrijken van de oorspronkelijke leverdatum op de hoogte stellen, kunt u als consument de overeenkomst onmiddellijk en kosteloos opzeggen. Wij betalen u dan binnen 30 dagen na de ontbinding terug.

  6. Onze zendingen zijn altijd voor ons risico. U hoeft zich dus geen zorgen te maken dat goederen verloren gaan of beschadigd raken in de post.

    Zichtbare gebreken dienen zo spoedig mogelijk, en in ieder geval binnen 3 dagen na levering, te worden gemeld met bijgevoegde foto's van de verpakking en de beschadigde of niet-conforme goederen. Onder zichtbare gebreken vallen bijvoorbeeld goederen die tijdens het transport zijn beschadigd, niet overeenkomen met de artikelen die op de leveringsbon staan ​​vermeld of niet overeenkomen met de artikelen die u heeft besteld (zichtbare gebreken).

  7. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgschade als gevolg van te late levering of niet-levering door onze vervoerder. Onze aansprakelijkheid is in ieder geval beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan u aantoont dat u ze niet heeft ontvangen.

Geeft terug

  1. Als u als consument goederen of diensten bij ons koopt, heeft u 14 dagen de tijd om te beslissen dat u de goederen of diensten niet wilt behouden. Deze termijn van 14 dagen gaat in bij de levering (voor de aankoop van goederen) of bij het sluiten van de overeenkomst (voor de aankoop van diensten). U kunt uw bestelling vervolgens retourneren zonder dat u daarvoor een schadevergoeding hoeft te betalen en zonder dat u daarvoor een reden hoeft op te geven (de verzendkosten dient u zelf te betalen).
  1. U moet de goederen binnen 14 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u de overeenkomst wilt herroepen, aan ons retourneren. U moet de kosten voor het retourneren van de goederen betalen. Wij zullen de kosten hiervan aangeven (of een schatting geven als dit vooraf redelijkerwijs niet kan worden berekend). Als de goederen niet per post kunnen worden geretourneerd, komen wij deze bij u ophalen en worden er geen kosten aan u in rekening gebracht.

  2. U kunt de goederen per post of per koerier retourneren. Of je brengt het terug naar onze studio.

  3. Wij betalen u het volledige aankoopbedrag terug binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, waarbij u aangeeft dat u de overeenkomst wilt herroepen. Wat het eerst komt. Bij de terugbetaling zijn de bezorgkosten inbegrepen, tenzij je gekozen hebt voor een andere wijze van bezorging dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering. De terugbetaling zal plaatsvinden met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de betaling is verricht.

  4. Gedurende de eerste 14 dagen na bezorging verwachten wij dat u zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking ervan. Als u de goederen toch wilt retourneren, mag u de goederen slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om te kunnen beoordelen of u de goederen wilt behouden (zoals u dat in een winkel zou doen). Geretourneerde goederen kunnen bijvoorbeeld wel worden gemonteerd, maar niet worden gebruikt. Indien u de goederen retourneert, dient dit te gebeuren met alle geleverde toebehoren, in de originele staat, indien mogelijk samen met de originele verpakking, en met inachtneming van onze instructies.
    Als u verder gaat dan nodig was om de eigenschappen van de goederen te beoordelen en de goederen daardoor in waarde verminderen, kunnen wij bij terugbetaling een evenredige waardevermindering toepassen. Bijvoorbeeld het bewaren van de merkzakjes van sieraden.

Winkelwagen

Close

Je winkelwagen is momenteel leeg.

Begin met winkelen

selecteer opties

Close